Ska sätta en led strip i släpvagnskåpan så man får lite ljus.
Är dubbelhäftande tejp på slingan, räcker det att tvätta med t-röd innan man tejpar dit den?
Aluminiumkåpa
Är ju lite kyligt ute, ska man ställa dit en fläkt en timme innan så man får upp värmen eller måste jag in i ett garage tror ni?

Åsa Lund
Även om du får dit den nu så är jag tveksam att det håller i längden när du skakar runt med släpet på vägarna

Det är väl en led-strip för montage på fordon, som inte bör skaka sönder? Säger monteringsanvisningen att det går bra att göra som du tänker är det en bra idé. Jag hade nog testat att göra enligt din plan B: hållas i varm(?)garaget!

Blir kul att se resultatet

Jag har just beställt en vanlig ledslinga som jag skall sätta i taket på skåpbilen och tänkte köra på samma metod

Edit: vilken slinga köpte du?

Jag körde på snikvarianten och beställde från wish.
Skulle kolla hur backljuset var kopplat och öppnade släpet och såg att jag hade en led strålkastare inne i kåpan :D
Kollade runt och hittade en strömbrytare som styrde både backljus och kåpbelysning

Så det blir nog att lägga grejerna på hyllan och ev montera i sommar istället.

Beställde även en rörelsedetektor till slingan.
Hade tänkt ha backljuset på dimbakljuset och kåpbelysning på positionsljuset

• Haha
  • Gilla
AndersPS och 1 till
  • Laddar…
Körde snik jag med o handlade på Amazon

Vad hittade du för rörelsedetektor? Det hade varit smidigare i skåpet på bilen, tänkte lägga mig på vanliga belysningen men den går på timer från dörrarna

• Gilla
nino
  • Laddar…
Den här på wish, en bekant hade köpt den tidigare.
DC 12V-24V 8A automatisk infraröd PIR-rörelsesensoromkopplare för LED-ljus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tackar (y)

• Gilla
nino
  • Laddar…
Inte tänkt på det innan men min dörr verkar inte ha timer i öppet läge så jag måste sätta en separat sensor

Snabbt och fult inkopplat för att kolla funktion, tror inte tejpen kommer sittakvar i taket men får se om slingan överlever vintern och då göra lite snyggare

Tillfällig installation av ljusslinga med tejp i ett öppet skåpbilsläge med utsikt över ett lager.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
nino
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.