Uppe på våran vind sitter det vanliga kupformade lampor där tidigare ägare satte kontakten i en förgreningsdosa som gick till ny förgreningsdosa, kablarna är lösa i isoleringen och min kabeldragnings OCD sprängs när jag ser allt.
Vill ta bort allt och dra en LED-strip som ger bra belysning. Nån som satt strips i vinden och kanske har en bild?
Tänkte på dessa
https://www.factorled.com/se/led-re...403.html#/49-fargtemperatur-neutral_vit_4000k

Längesedan denna tråd skapades men alltid hjälper väl detta någon? Ca 750kr för 15m led✌️ länkar till inköpsställe vid förfrågan.

Kommer byta ut FTX själv och ville slippa pannlampan och bygglampa.

Så jäkla nöjd!!

• Vind med träbjälkar, isolering, belyst av LED-lampor, oskyddade elinstallationer, nedfallen isolering, oavslutat byggarbete.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vind med träbjälkar, isolering, LED-lister och lutande tak. Oorganiserat utrymme med isoleringsmaterial på golvet.
    Skapa konto
  • LED-ljuslist monterad under en trähylla, lyser med varmt ljus, skruvfäste synligt, inomhusmiljö.
    Skapa konto
  • Gilla
Nedro och 3 till
  • Laddar…
Var köper du ledslingan?

Hade funderat länge på vilken belysning jag skulle ha där på vinden och eventuellt nere i källaren/krypgrunden. Skönt att någon annan (Fixa med Per på YouTube) la upp en film

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.