27 892 läst ·
40 svar
28k läst
40 svar
Led spottar i takfot
Husägare
· Västernorrland
· 2 514 inlägg
Tänkte åka till biltema i morgon då jag inte hittade någon armatur med gu10 för utomhusbruk på nätet.depalma skrev:
Den där ser ju kanon ut! Blir nog clas i morgon istället! tack för tips!Mattias_Jo1 skrev:
Goteborg skrev:
ser ut exakt som denna fast den är inte vit. http://www.clasohlson.com/se/Downlight-takfotsbelysning/Pr363921000 Vet ej var dom inhandlades, fick dom via en elgrossist och priset var minst 50kr högre än Clas Ohlson.
fsn skrev:
okej, jag köpte dom du länkade till precis. Beställde gu10 laddar från dx.com så det blir nog superduper detta. 3000k fungerar det ok till vit fasad? Tänker främst vintertid? Så fasaden inte ser gul it. Gentemot snön?
Hur gick det för er som installerade cosa 30/45 ? Jag letar efter dekorativ fasadbelysning til takfoten och undrar om de blir lämpliga eller är för klena?
Det verkar ju i alla fall bli en oslagbart billig och smidig lösning att installera eller?
Det verkar ju i alla fall bli en oslagbart billig och smidig lösning att installera eller?
Jag dunkade upp varmvita cosa 45 i takfoten. Blir mer som mysbelysning men som du säger till det priset ger jag det klart godkänt!
MVH
Daggen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
MVH
Daggen
Superbt, vilket drömsvar med bilder o allt. Precis vad jag letade efter!
Mycket fint hos dig. Jag står o väger mellan dessa och de något kraftigare från moelectric på ca 1 watt styck. Verkar också vara ett bra paket med trafo o kablar o allt. Någon som erfarenheter?
Mycket fint hos dig. Jag står o väger mellan dessa och de något kraftigare från moelectric på ca 1 watt styck. Verkar också vara ett bra paket med trafo o kablar o allt. Någon som erfarenheter?
Klicka här för att svara