Eftersom den har en anslutning för "Switch dim" så är det väldiigt troligt. (SwitchDim är en annan benämning på push-dim)

Enligt produktsidan:

https://designlight.nu/catalog/products/dma2040-dali-drivdon-led-dali-40w

E-nr: 7981449
D-MA2040-Dali
Detta är ett multidrivdon avsett för Dali-styrning men går även att dimra med återfjädrande strömbrytare. Drivdonet har switchar där man kan ställa utgående strömstyrka mellan 350-1100mA.

Redigerat:
Anders243 Anders243 skrev:
Eftersom den har en anslutning för "Switch dim" så är det väldiigt troligt. (SwitchDim är en annan benämning på push-dim)
När jag söker på "switch dim" på nätet så är det bara massa vanliga dimmers som kommer upp :/ samt på elbutiken under "rekommenderade tillbehör" Så är det också bara vanliga dimmers på bilden så är lite osäker nu :/

Bästa svaret

S Smurfen1337 skrev:
När jag söker på "switch dim" på nätet så är det bara massa vanliga dimmers som kommer upp :/ samt på elbutiken under "rekommenderade tillbehör" Så är det också bara vanliga dimmers på bilden så är lite osäker nu :/

Jag uppdaterade mitt svar. Det ska gå enl produktsidan

Kan du skicka någon länk är du snäll?:D

Hittade och säg nu att du har rätt! Tack för snabbt och bra svar!

elmontören elmontören skrev:
[bild]
;)
? :D

S Smurfen1337 skrev:
? :D
Det är ett kopplingsschema för ditt drivdon som visar att det går att dimra via återfjädrande tryckknapp på switchdim-ingången. Det borde följt med ett sådant i förpackningen

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.