Funderar på att bygga med Leca Isoblock. Någon som har någon erfarenhet av detta? Prisnivå? Alla uppgifter av intresse. Tack på förhand!
 
Mitt drömhus i Skåne är byggt av detta och det har fungerat väl tydligen. Priset för ett 240 kvm med lyxig inredning var 3,4 MSEK inkl tomt på 0,7 MSEK. Dvs 2,7 MSEK och för det huset var det rimligt. Exakt detaljpris på lecan har jag inte dock. Det är ju ett mellanting av lättbetong och ren betong men det var tydligen jobbigare med elen i lecan. Väggarna var 36,5 cm!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.