E Eldaren #1 Medlem · Stockholm · 81 inlägg 15 nov 2002 19:47 Eldaren Medlem Stockholm 81 inlägg 15 nov 2002 19:47 #1 Vi håller på och bygger ett "Vipan". Stommen ska resas den 17/12.