907 läst ·
8 svar
907 läst
8 svar
LB-HUS
Hej !
Snöat in på Älvsbyhus, men som sagt, långa väntetider. Hur lång väntetid har lb-hus ?
Jag vore jättetacksam om jag kan få ta del av de kalkyler ni har fått. Låter jättebilligt.
Passar min/vår ekonomi perfekt....!
Vad gav ni för tomten ?
Mvh
\\ Jocke
Snöat in på Älvsbyhus, men som sagt, långa väntetider. Hur lång väntetid har lb-hus ?
Jag vore jättetacksam om jag kan få ta del av de kalkyler ni har fått. Låter jättebilligt.
Passar min/vår ekonomi perfekt....!
Vad gav ni för tomten ?
Mvh
\\ Jocke
Jag tycker att du ska titta efter noga när du jämför dom här två husen, det som är standard i LB-huset kanske är tillval i Ä-huset. En sak som man ska vara medveten om när man bygger ett Ä-hus är att det byggs på en torpargrund, med dess för och nackdelar.
Men jag är lite partisk då vi har beställt ett Tornugglan...
Men jag är lite partisk då vi har beställt ett Tornugglan...
Hej!
OK, Jämtland- norra Stockholm förklarar väl en del.
Vi ska förhoppningsvis få se ett Kattugglan eller Tornugglan i helgen alt. nästa vecka, väntar med spänning då vi troligen slår till på Kattugglan
Träffade en MYCKET trevlig säljare igår som gjorde ett seriöst intryck och inte gjorde en tillstymmelse till att vilja pracka på oss grejjor.
Hoppas bara att de fortsatta kontakterna (och självklart offerten) blir lika trevliga ;D
Mvh
OK, Jämtland- norra Stockholm förklarar väl en del.
Vi ska förhoppningsvis få se ett Kattugglan eller Tornugglan i helgen alt. nästa vecka, väntar med spänning då vi troligen slår till på Kattugglan
Träffade en MYCKET trevlig säljare igår som gjorde ett seriöst intryck och inte gjorde en tillstymmelse till att vilja pracka på oss grejjor.
Hoppas bara att de fortsatta kontakterna (och självklart offerten) blir lika trevliga ;D
Mvh
micke.P skrev:
Japp, vi har varit och tittat på ett Tornugglan i stockholmstrakten, och vi blev nöjda med vad vi fick se. Man vill ju alltid göra lite ändringar men det ska nog inte vara ngt problem. Om ni har "vägarna" förbi Stockholm så kan jag förmedla kontakten med en representant för LB-hus så att ni får komma och titta på ett hus om ni vill.
Klicka här för att svara