1 515 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
lb-hus
hej! undrar om någon lyckades att pruta deras pris och på vilket sett då? vi har fått kalkyl och nu handlar det om lb och modulenthus. planlössningen passar bättre hos LB men standard är högre hos MH. om man skulle kunna få visa tillval under samma pris
tack till alla som vill hjälpa oss att hitta den bästa lössningen
tack till alla som vill hjälpa oss att hitta den bästa lössningen
Första inlägget för mig, hej alla glada!
VI har kikat på LB-hus här i Umeå och just pruta på priset verkar inte vara intressant men
att få extra tillval för samma peng osv kan nog gå lättare. Tilläggas bör att vi inte gått in så
hårt för att pressa priset.
Dock tycker jag personligen att det skall gå pruta på deras hus då alla andra inom
byggsektorn tvingas att dumpa priserna som följd av konjunkturnedgången.
Mindre kunder på marknaden gör ju att tillverkarna får slåss hårdare om dom som har pengar att bygga för, det är väl därför kommuner mfl bygger som aldrig förr i dessa tider.
Over and out!
VI har kikat på LB-hus här i Umeå och just pruta på priset verkar inte vara intressant men
att få extra tillval för samma peng osv kan nog gå lättare. Tilläggas bör att vi inte gått in så
hårt för att pressa priset.
Dock tycker jag personligen att det skall gå pruta på deras hus då alla andra inom
byggsektorn tvingas att dumpa priserna som följd av konjunkturnedgången.
Mindre kunder på marknaden gör ju att tillverkarna får slåss hårdare om dom som har pengar att bygga för, det är väl därför kommuner mfl bygger som aldrig förr i dessa tider.
Over and out!
Klicka här för att svara