T Tina.m #1 Medlem · Skåne · 45 inlägg 4 jan 2008 00:45 Tina.m Medlem Skåne 45 inlägg 4 jan 2008 00:45 #1 Någon som byggt med LB-hus och gärna någon utan ovanstående hus? Vad har ni för erfarenheter? Nöjda? något ni skulle vilja ändra i efterhand?
Någon som byggt med LB-hus och gärna någon utan ovanstående hus? Vad har ni för erfarenheter? Nöjda? något ni skulle vilja ändra i efterhand?
D davve78 #2 Medlem · 9 inlägg 4 jan 2008 15:03 davve78 Medlem 9 inlägg 4 jan 2008 15:03 #2 Vi utgick ifrån lb-hus vipan o gjorde om lite, större fönster på framsidan, byggde ihop huset med garaget samt lite andra ändringar. Huset byggdes i egen regi dock. Vi e hur nöjda som helst..
Vi utgick ifrån lb-hus vipan o gjorde om lite, större fönster på framsidan, byggde ihop huset med garaget samt lite andra ändringar. Huset byggdes i egen regi dock. Vi e hur nöjda som helst..
T Tina.m #3 Medlem · Skåne · 45 inlägg 4 jan 2008 22:46 Tina.m Medlem Skåne 45 inlägg 4 jan 2008 22:46 #3 Har du några bilder att dela med dig av?