Någon som byggt med LB-hus och gärna någon utan ovanstående hus?
Vad har ni för erfarenheter? Nöjda? något ni skulle vilja ändra i efterhand?
 
Vi utgick ifrån lb-hus vipan o gjorde om lite, större fönster på framsidan, byggde ihop huset med garaget samt lite andra ändringar. Huset byggdes i egen regi dock. Vi e hur nöjda som helst..
 
Har du några bilder att dela med dig av?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.