Vi är ett par som fastnat för Falken, en husmodell från LB-hus. Vi skulle därför uppskatta att få tips från någon som byggt just detta hus.
Vi funderar på att köpa huset nästan nyckelfärdigt. Lönar det sig? Eller ska vi köpa huset nyckelfärdigt? Jobbet klarar vi av att göra, frågan är bara om vi tjänar någonting på det?
Hur är LB-hus grundutbud av materialval jämfört med exempelvis Trivselhus?
/Vian