Vi planerar att bygga hus i Visby till hösten och hade tänkt oss totalentrepenad. Skulle vara intressant att höra om någon har fått priser på LB-hus Vakteln men även Pärlugglan eller Tornugglan, nyckelfärdigt utan tomt. Säljaren på Gotland vill inte ge några priser förrän vi träffats. Har bara sagt att kostnadsläget är högt på Gotland pga högt tryck på byggfirmorna. När man pratar med byggnadsarbetarna klagar dom på att lönen ligger under fastlandslönerna. Mao kan inte högre pris motiveras med högre lönekostnader :-/