Medlem
· Östergötlands län
· 202 inlägg
I köket blev det väl ändå OK, men i badrummet är vi inte alls nöjda. Vi ville att de skulle sitta ca 20 cm från väggen för att få släpljus på kaklet. Jag tänkte vi skulle skriva ett särskilt inlägg om badrummet och visa en del bilder, bl.a. på spotarna. Men det blir nog om ett par veckor när vi kommit iordning lite.
Medlem
· Östergötlands län
· 202 inlägg
Vi flyttade in 1 juli och har fortfarande kartonger att packa upp. Vi har byggt altan och vi håller nu på med en stensatt uteplats. I övrigt håller vi på och väntar på att LBhus ska fixa färdigt en del saker. www.salstatosee.blogspot.com
Medlem
· Östergötlands län
· 202 inlägg
Vi har nu påbörjat bygget av vårt uterum ffrån Classicum. www.salstatosee.blogspot.com
Medlem
· Östergötlands län
· 202 inlägg
Huset är nu i princip färdigt så jag har börjat sammanställa under etiketten Llus och minus. Här är ett inlägg om köket och också ett om badrummet.
http://salstatosee.blogspot.com/search/label/Plus%20och%20minus
http://salstatosee.blogspot.com/search/label/Plus%20och%20minus
Klicka här för att svara