Nä blev det inte bra ändå? Vart hamnade dom i förhållande till köksskåpen?
 
I köket blev det väl ändå OK, men i badrummet är vi inte alls nöjda. Vi ville att de skulle sitta ca 20 cm från väggen för att få släpljus på kaklet. Jag tänkte vi skulle skriva ett särskilt inlägg om badrummet och visa en del bilder, bl.a. på spotarna. Men det blir nog om ett par veckor när vi kommit iordning lite.
 
Vi flyttade in 1 juli och har fortfarande kartonger att packa upp. Vi har byggt altan och vi håller nu på med en stensatt uteplats. I övrigt håller vi på och väntar på att LBhus ska fixa färdigt en del saker. www.salstatosee.blogspot.com
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.