Någon som har byggt, information eller har någon erfarenhet av Lbhuset 1-plan Sparvhöken. allt är intressant!!!!

 
Vi har byggt med LB-Hus.
Ett tipps är att du verkligen får skriftligt på att deras pris är fast på Totalentreprenad.
Vid vårt bygge kom markkillen mitt i grundbygget och ville ha mer betalt. Det visade sig att det bara ingick schakt och fyllning med 150 ton i LB-Hus åtagande vilket är onormalt lite och aldrig räcker för en normal platta på mark.
 
Tack, vad ä de för Lb-hus ni har byggt??
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.