Är det någon på forumet som har varit i kontakt LB-hus i Örebro? Vad har ni i så fall för erfarenheter av dem?
Jag skickade en förfrågan för en månad sedan och har ännu inte fått något svar. De verkar inte speciellt intresserade av att sälja hus.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.