Sökt och hittat både högt och lågt men jobbigt att försöka filtrera när inlägg skrevs, o "senaste året" filtrering ger svar på trådar många år gamla. Dessutom kan någon enstaka varningstråd ge en rysningar så det aldrig blir något husbygge oavsett leverantör...
Har forumet någon samlad uppfattning (inkludera i så fall egna eller direktlänkar till andras erfarenheter) om hur LB-Hus känns idag? Kan jag hitta det själv genom någon form av sökning eller något annat verktyg jag inte hittar?
Står i valet o kvalet att bygga i norra Gävleborgs län och LB har till synes fina, praktiska och ekonomiskt tilltalande helentreprenad punchlines. Whats the catch liksom!
Jag siktar eventuellt på ett Optimal 161. Men tittar även på andra leverantörer och min partner lutar åt Älvsbyhus (som om jag hade något att säga till om...) som ligger bra till med sitt Regina pga pris och planlösning, så det lär resultera i ett gäng trådar allt eftersom...
Vi behöver inte göra det till en jämförelsetråd eller smutskastning, jag är bara ute efter rent sakliga skäl till för- och emot- med LB hus.