Ni skrev om tätskikt i badrum, hur gjordes detta? Jag antar att man inte "målar" på tätskiktet direkt på lättbetongen?
 
Hej. Störe håligheter lagas med lagningsbruk och sen är det bara att smeta på de olika lagren till fuktspärren. Då man gör så här så går det åt lite mer klet annars får man spackla först vilket jag tycker bara tar onödig tid.
Honken
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.