är intresserad av att bygga hus i lättbetong i stockholmstrakten och undrar kort och gott om någon har erfarenhet/tips på byggare som kan detta material. Det kan vara t.ex bauroc, y-tong etc
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.