En fråga angående låskistor innerdörrar, standard bör väl vara handtaget överst och låsningen underst?
I den bifogade bilden så får jag ju bara låset att öppnas med handtaget neråt i det undre hålet, går det att ändra eller är det ny låskista som gäller?
 
  • Två låskistor för innerdörrar ligger på ett träbord, öppnade för att visa mekanismen inuti.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
De vanligaste nya låshusen för mellandörrar (innerdörrar) har handtaget ovanför.
På bilden har du boda 414 och de har handtaget undertill.
Anpassa efter befintligt om det finns fler dörrar.
 
  • Gilla
Vässan
  • Laddar…
Misstänkte att kanske inte går o ändra, får bli en ny kista på jula imorrn, tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.