En fråga angående låskistor innerdörrar, standard bör väl vara handtaget överst och låsningen underst?
I den bifogade bilden så får jag ju bara låset att öppnas med handtaget neråt i det undre hålet, går det att ändra eller är det ny låskista som gäller?