Jag funderar på att läsa in auktorisation AL hos Distansia. https://www.distansia.se/allman-behorighet-el
Är det någon som har erfarenhet av dem? Jag tycker det är bra att man kan välja studietaken själv och sedan verkar de ju ligga bra till i pris också.