Är det någon av er som kan rekommendera något duktigt larmföretag i Stockholmstrakten som kan integrera SPC och Fibaro?

Jag har själv anlitat Stockholm Security för min larminstallation. Thomas där är riktigt duktig på larm och jag har anlitat honom sedan länge dock har jag inte SPC men det borde inte vara något problem. Dessutom jobbar de med smarta hem och Fibaro. Kan vara värt ett försök.

Tack Robert!

Dock har jag lite dålig erfarenhet av larmfolk som inte är inkörda produkten de skall mecka med... Jag hade ett företag som sa ungefär som Du, "att det var inga problem", och självklart fick jag betala för oändliga timmar dom behövde lägga ned på att läsa manualer och sitta i supportkön till Siemens. Så jag tänkte därför försöka få tag på någon som jag slapp betala utbildningen för. Och idealet vore ju då om de kunde båda produkterna.

Kan vara värt att kolla om de är inkörda på den då jag inte har den blekaste eftersom jag själv har ett annat system. Hoppas att du hittar någon som kan hjälpa dig, lycka till!

Chaly
Gammal tråd men försöker ändå... Fick du tag i någon i Stockholmsområdet som var inkörd på Siemens SPC?

Någon annan som har tips på bra larmfirma som kan SPC?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.