"Enligt företagets vd är de flesta kunderna nöjda."
Så 51% nöjda och 49% missnöjda, bra det.
 
  • Haha
j:son och 1 till
  • Laddar…
Jag blev just kontaktad, dvs de ringde på min dörr.
Jag säger i princip alltid nej till dörrförsäljare.
Jag försökte vänligt avsluta samtalet. Tillslut stängde jag dörren. Då säger säljaren, högt och tydligt ”Din Ne*er”

OK????
Jag är väldigt Svensk.
Han som ringde på var väldigt mörk, presenterade sig som Abbe.
Nej, jag tänker inte ta någon rasistisk diskussion om detta.
Dock INTE OK att kalla blivande icke kunder för Ne*er!

Ja, jag har mailat deras kundtjänst…
 
  • Wow
Foliehatten3
  • Laddar…
A A bygg skrev:
Jag blev just kontaktad, dvs de ringde på min dörr.
Jag säger i princip alltid nej till dörrförsäljare.
Jag försökte vänligt avsluta samtalet. Tillslut stängde jag dörren. Då säger säljaren, högt och tydligt ”Din Ne*er”

OK????
Jag är väldigt Svensk.
Han som ringde på var väldigt mörk, presenterade sig som Abbe.
Nej, jag tänker inte ta någon rasistisk diskussion om detta.
Dock INTE OK att kalla blivande icke kunder för Ne*er!

Ja, jag har mailat deras kundtjänst…
Känns som att de tar till vad som helst för att få konversationen att fortsätta. Hade du reagerat på det hade han nog haft nån bortförklaring och vips tillbaka till att pracka på dig. "Oj, du hörde fel, jag sa abcshshsh".
 
Undvik dessa skojare. Hade visserligen larm i 3år och det fungerade väl men efter det (för ca 1,5 år sedan) gick allt utför. Lurade en dement släkting till mig på ny larmhårdvara trots att det inte alls behövdes (19.000 kronor) och sedan även högre månadskostnad. Efter många vändor fram och tillbaka drog de tillbaka och monterade ner nyinstallationen men fortsatte sedan med månadsavgift trots helt avinstallerad hårdvara. De gav sig sedan i sista steget i ärendet hos Kronofogden kring fortsatta månadskostnader.
Men vilken resa. Jävla skojare.
 
slothy slothy skrev:
Antagligen samma som de som sålde lotter åt sossarna - ett nej är oväsentligt, allt annat än att de slänger på luren i örat på en är grönt ljus att fortsätta. Funkar nog på många äldre.
De som sålde till lotterierna fanns i spanien och sålde alltså inte via dörr. Dessutom sålde de till flera stora bolag vilket inte gör det bättre men det var inte bara S-lotterierna som blev lurade att de var justa. Larmbolagen har egna säljare.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.