Nu har ju diskussionen kommit en bit ifrån huvudfrågan om priset och jag tycker nog att det är skäligt, utan att arbeta på ovan nämnda företag.
För OM den slutar fungera inom en tid så har ju du iom att du plockat med den själv per automatik avsagt dig all garanti utan att du vet om det....

Även om den inte larmar sab så ligger det kvar i händelseminnet ett bra tag.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.