949 läst ·
5 svar
949 läst
5 svar
Larm till telefon
Hej!
Ska ansluta larmet till telenätet.
I min larmcentral har jag två ingångar för telekabel (helt omärkta eller ja det står Line på bägge).
Det är ju 2 kablar från telenätet som ska anslutas till dessa ingångar.
Med 50% chans för att det ska fungera så undrar man vad som händer om man kopplar fel?
Bränner man någon säkring på telenätet? Eller händer det otrevliga saker med larmcentralen?
Larmet är ett Powermax+
Ska ansluta larmet till telenätet.
I min larmcentral har jag två ingångar för telekabel (helt omärkta eller ja det står Line på bägge).
Det är ju 2 kablar från telenätet som ska anslutas till dessa ingångar.
Med 50% chans för att det ska fungera så undrar man vad som händer om man kopplar fel?
Bränner man någon säkring på telenätet? Eller händer det otrevliga saker med larmcentralen?
Larmet är ett Powermax+
Klicka här för att svara