Någon som vet var man kan få tag i en larmcentral Bewator rb 416?
Min är paj och skulle behöva en ny
Ulrik
 
Mig veterligen så tillverkas inte dessa längre, så det är nog begagnatmarknaden som gäller.

Vad är det som pajjat i din?
 
Troligtvis omkopplaren från dag natt samt att den inte utlöser sirenen även om den utlöser larmet. Vet du var man kan få tag i en beggad central eller kretskort? Epromen tänkte jag att jag kunde använda..
Ulrik
 
Skulle nog försöka med alarmservice eller riga runt till diverse installations firom då man bara kan få repade centraler nu för tiden.
Eller varör inte byta till något nytt då det inte kostar värst mycket
 
J
http://www.bewator.com/se/products/index.xml/AC_AL/AC_AL_CLASSIC/

http://www.bewator.com/se/products/index.xml/AC_AL/AC_AL_CLASSIC/se450?shop-id=se450

RB Classic[
transp.gif
svenskt beprövat inbrottslarm
transp.gif
[SIZE=-1]RB Classic är en traditionell inbrottslarmcentral som är tänkt för mindre och medelstora anläggningar.
Centralerna (som en gång hette RB400-serien) finns i tre storlekar:

  • RB408 - med 8 sektioner
  • RB416 - med 16 sektioner
  • RB432 - med 32 sektioner
Dagens version har även möjlighet att hanteras med hjälp av ett enkelt PC-program.


- Verkar som larmen säljs fortfarande?
[/SIZE]
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.