Daniel_N skrev:
Vad tycker du om själva slangen? Är den i bra kvalitet? Jämfört med tex festool?
Slangen er helt vanlig plast som på alto sine, bare lengre. Fungerer helt fint til den prisen støvsugern koster.

Festool har vel kevlarslang eller? :p
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.