Jag såg den här på Bauhaus.
Blev faktiskt lite imponerad över teleskopdragets längd, den kapar 430mm :eek: X 75mm i 90°/90°, klart manligt.
När kommer det kap/ger som kapar hela väggskivor?

Blev faktiskt lite imponerad över teleskopdragets längd, den kapar 430mm :eek: X 75mm i 90°/90°, klart manligt.
När kommer det kap/ger som kapar hela väggskivor?
Nä, då är det väl orangutangerna som är evolutionärt bättre anpassade.Eld skrev:
Men ärligt talat, finns det någon anledning att öka teleskoplängden till mer än det vanliga drygt 300mm. Det känns som att då börjar det vara en annan verktygskategori som gäller.
Men visst förstår jag att alltid är det nån som köper, med måttot störst (längst, tyngst, starkast osv) är bäst.
Problemet är ju att man snart blir tvungen att kopiera TV4:s program Bygglov, och köpa en trailer+dragare, för att få plats med alla fina verktyg man köper...
I den kunde man ju ha en radialsåg installerad...då e man ju värst på kapning! Och en justersåg.....
Klicka här för att svara

