Mikael_L
Jag såg den här på Bauhaus.

Blev faktiskt lite imponerad över teleskopdragets längd, den kapar 430mm :eek: X 75mm i 90°/90°, klart manligt.

När kommer det kap/ger som kapar hela väggskivor? :D :D
 
  • Herkules_lang_1.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Herkules_lang_2.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mikael_L skrev:
När kommer det kap/ger som kapar hela väggskivor? :D :D
När du har fått 120 cm långa armar.
 
Mikael_L
Eld skrev:
När du har fått 120 cm långa armar.
Nä, då är det väl orangutangerna som är evolutionärt bättre anpassade. :D :D

Men ärligt talat, finns det någon anledning att öka teleskoplängden till mer än det vanliga drygt 300mm. Det känns som att då börjar det vara en annan verktygskategori som gäller.

Men visst förstår jag att alltid är det nån som köper, med måttot störst (längst, tyngst, starkast osv) är bäst. :D
 
Mikael_L skrev:
Men visst förstår jag att alltid är det nån som köper, med måttot störst (längst, tyngst, starkast osv) är bäst. :D
Nej, vi vet alla att dyrast är bäst. Festools Kapex 120 är således bäst
 
Problemet är ju att man snart blir tvungen att kopiera TV4:s program Bygglov, och köpa en trailer+dragare, för att få plats med alla fina verktyg man köper... :) I den kunde man ju ha en radialsåg installerad...då e man ju värst på kapning! Och en justersåg.....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.