E Erik-2007 #1 Medlem · 1 inlägg 23 jan 2007 23:25 Erik-2007 Medlem 1 inlägg 23 jan 2007 23:25 #1 Hej! Jag är nybörjare på detta med att bygga hus, och undrar nu om det är någon här som har erfarenhet av Landsbro-stugan? MVH Erik
Hej! Jag är nybörjare på detta med att bygga hus, och undrar nu om det är någon här som har erfarenhet av Landsbro-stugan? MVH Erik