Efter installation och programmering så vill den inte starta. Det står att den är utanför arbetsområdet. Känns som jag har gjort allt rätt. Vad kan man göra?
Efter installation och programmering så vill den inte starta. Det står att den är utanför arbetsområdet. Känns som jag har gjort allt rätt. Vad kan man göra?