Efter installation och programmering så vill den inte starta. Det står att den är utanför arbetsområdet. Känns som jag har gjort allt rätt. Vad kan man göra?
 
peternicklas
RolleG skrev:
Efter installation och programmering så vill den inte starta. Det står att den är utanför arbetsområdet. Känns som jag har gjort allt rätt. Vad kan man göra?
Kolla så att kablen går rätt in i laddstationen. Verkar som du har skiftat kablarna åt.
Använd denna tråden istället så får du många fler svar.
http://www.byggahus.se/forum/robotgrasklippare/208892-worx-landroid-2-0-a-213.html
 
Redigerat:
  • Gilla
RolleG
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.