pelpet skrev:
Elpistol. Visserligen inte helt kompatibelt med gällande vapenlagstiftning men med en sådan sänker du en 120-kilos anabolakille fullproppad med rohypnol.
En sån anabolakille sänker väl sig själv med sömnpiller :)
 
Anabolakillar är stora och starka i käften!

En Dobermann räcker. :)
 
Tack Mikael! Du höll dig till ämnet och med konkreta tips. :)
Det blir 4 halogenstrålkastare, den billiga varianten, en på varje hus. Då gör det inget om nån går sönder. Eftersom det är mitt fritidshus så kommer de inte att behövas så mycket, sommaren är ju ljus :)

PS. Är lite förvånade att ni tar för givet att jag INTE är en stor anabolstinn kille med värsta hunden! Kan inte vi vara mörkrädda? Det är väl därför vi pumpar upp oss och skaffar största hunden? Men även de behöver pinka... ;) DS
 
Mimi skrev:
Tack Mikael! Du höll dig till ämnet och med konkreta tips. :)
Det blir 4 halogenstrålkastare, den billiga varianten, en på varje hus. Då gör det inget om nån går sönder. Eftersom det är mitt fritidshus så kommer de inte att behövas så mycket, sommaren är ju ljus :)

PS. Är lite förvånade att ni tar för givet att jag INTE är en stor anabolstinn kille med värsta hunden! Kan inte vi vara mörkrädda? Det är väl därför vi pumpar upp oss och skaffar största hunden? Men även de behöver pinka... ;) DS
Ja. Går du på rohypnol med så är du nog inte så farlig.
 
raveper skrev:
Ja. Går du på rohypnol med så är du nog inte så farlig.
Och även om man går på rohypnol, måste man pinka ibland ;)

P.s. Men varför ta hunden med? (kliar i huvudet)
 
Mimi skrev:
PS. Är lite förvånade att ni tar för givet att jag INTE är en stor anabolstinn kille med värsta hunden! Kan inte vi vara mörkrädda? Det är väl därför vi pumpar upp oss och skaffar största hunden? Men även de behöver pinka... ;) DS
Väldigt få anabolstinna, rohypnolfyllda killar med största hunden kallar sig själva "Mimi". Låter inte speciellt skrämmande :D
 
Göran.W
Tornhill 2 skrev:
Väldigt få anabolstinna, rohypnolfyllda killar med största hunden kallar sig själva "Mimi". Låter inte speciellt skrämmande :D
Dagens garv
 
  • icon_happy3.gif
Göran.W skrev:
Dagens garv
Dagens?
Eller förrförra månadens? Hehe
 
Göran.W
Jag kallas skalman så jag är inte så snabb hehe
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.