5 272 läst ·
23 svar
5k läst
23 svar
landningsplats för UFO:n?
Tack Mikael! Du höll dig till ämnet och med konkreta tips. 
Det blir 4 halogenstrålkastare, den billiga varianten, en på varje hus. Då gör det inget om nån går sönder. Eftersom det är mitt fritidshus så kommer de inte att behövas så mycket, sommaren är ju ljus
PS. Är lite förvånade att ni tar för givet att jag INTE är en stor anabolstinn kille med värsta hunden! Kan inte vi vara mörkrädda? Det är väl därför vi pumpar upp oss och skaffar största hunden? Men även de behöver pinka...
DS
Det blir 4 halogenstrålkastare, den billiga varianten, en på varje hus. Då gör det inget om nån går sönder. Eftersom det är mitt fritidshus så kommer de inte att behövas så mycket, sommaren är ju ljus
PS. Är lite förvånade att ni tar för givet att jag INTE är en stor anabolstinn kille med värsta hunden! Kan inte vi vara mörkrädda? Det är väl därför vi pumpar upp oss och skaffar största hunden? Men även de behöver pinka...
Ja. Går du på rohypnol med så är du nog inte så farlig.Mimi skrev:Tack Mikael! Du höll dig till ämnet och med konkreta tips.
Det blir 4 halogenstrålkastare, den billiga varianten, en på varje hus. Då gör det inget om nån går sönder. Eftersom det är mitt fritidshus så kommer de inte att behövas så mycket, sommaren är ju ljus![]()
PS. Är lite förvånade att ni tar för givet att jag INTE är en stor anabolstinn kille med värsta hunden! Kan inte vi vara mörkrädda? Det är väl därför vi pumpar upp oss och skaffar största hunden? Men även de behöver pinka...DS
Väldigt få anabolstinna, rohypnolfyllda killar med största hunden kallar sig själva "Mimi". Låter inte speciellt skrämmandeMimi skrev:
Klicka här för att svara