Hej
Jag har putsat en grundmur med lecablock. Jag har kört en våd på ca 50 cm per kväll och sen skurat ihop. Resultatet blev väl sisådär.
Tidigare har jag slammat en betongmur, närmast i bild. Anledningen var att formen pajade då betongkillarna var här. Slammet sitter som berget och jag tänkte nu försöka maskera mina egna misstag med min putsning på samma sätt, dvs samma över ytan.
Men jag kommer inte ihåg vilken produkt jag använde till betongmuren.
Har ni något förslag på produkt för slammning? Putsen jag använde främst var weber 224 bruk c.
Mvh
Fredrik