Det blir lite otympligt såhär. Hade gärna haft lampan längre ner samtidigt som jag helst undvikt att ha sladden släpandes hela väggen till uttaget. Åtminstone önskar jag att den isåfall går längs taket. Utan att man behöver se själva kopplingen (lampsladden övergår till en vit lamppropp så de e rätt fult under doslocket).
Tack!
Det blir lite otympligt såhär. Hade gärna haft lampan längre ner samtidigt som jag helst undvikt att ha sladden släpandes hela väggen till uttaget. Åtminstone önskar jag att den isåfall går längs taket. Utan att man behöver se själva kopplingen (lampsladden övergår till en vit lamppropp så de e rätt fult under doslocket).
Tack!
Finns väl flera sätt att fixa:
1. Sätt om lamputtaget till över bordet: Kräver ju att man tar dit elektriker, spårar och drar nya kablar
2. Sätt en kabelkanal (vit) från existerande uttag, med ny kabel i) till där kroken är och koppla in lampan där. Det bör också en elektriker kunna hjälpa dig med.
3. Byt kabelns till lampan till en (vit?) längre kabel och sätt upp den snyggt i taket med kabelkanal eller klamra.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.