Har någon av er erfarenhet av att lägga in laminatgolv i ett isolerat uterum?
Dagens golv består av trallvirke med 10 cm frigolit under.
 
La för många år sen ett billigt laminatgolv (IKEA?) i en enkel "strandstuga" (= tänk uterum, oisolerat golv, väggar osv). J******lar vad kallt och halt det golvet blev, även på sommaren. Bestämde efter det att aldrig mer laminatgolv någonstans, oavsett.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.