1 147 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Laminatgolv i källaren
Hej allihopa
Jag skulle vilja lägga ett laminatgolv i gillestugan. Jag har förstått att man ska använda någon platonmatta. Jag undrar om någon med erfarenhet av det, kan förklara vad exakt so behövs för detta? Golvet jag vill lägga är 8 mm.
Vill gärna kunna använda byggvaror från byggmax eller jem o fix, det är dessa byggvaruhus som är närmast.
Behöver inte vara något exklusivt då den inte kommer användas mycket alls.
Tack
Jag skulle vilja lägga ett laminatgolv i gillestugan. Jag har förstått att man ska använda någon platonmatta. Jag undrar om någon med erfarenhet av det, kan förklara vad exakt so behövs för detta? Golvet jag vill lägga är 8 mm.
Vill gärna kunna använda byggvaror från byggmax eller jem o fix, det är dessa byggvaruhus som är närmast.
Tack
Vad ligger det på golvet idag? Har du fukt i golvet som du känner till?C Caponi skrev:Hej allihopa
Tack
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Hur tätar jag ingången till källaren
Fönster & Dörrar -
hur fogar man samman kortändarna på laminatgolv?
Golv -
Kort mellan skarvarna, nylagt laminatgolv
Golv -
Varför har man byggt en innervägg i källaren mot gråstensmuren?
Byggnadsvård -
Lägga parkett, tarkett eller laminatgolv på betonggolv i källaren
Golv