Hej, vi planerar att lägga nytt golv i köket. Nu ligger där en plastmatta. Det vi siktat in oss på är laminat. Golvet i köket är ganska kallt så golvvärme (el) skulle vara väldigt trevligt.
Vi har sett golvvärmesystemet T2 Reflecta med T2 Röd men nackdelen förutom priset är att det bygger ganska mycket i höjd.
Någon med erfarenhet från el-golvvärme och laminat och som kan ge förslag på vilket golvvärmesystem vi bör satsa på.