Fick en sån nyligen när jag fyllde år, verkar vara ok för hemmabruk, den var dessutom nedsatt till 495:- då.
 
Det blir nog en sån, det är värt att prova i alla fall.
 
Jag har en sådan och har bytt den en gång eftersom jag tyckte den lät skumt från motorn/axeln.

Annars fungerar den bra för hemmabruk. Det viktigaste som skiljer den från proffsigare jag hållt i är att man låser vinkeln och djupet med samma skruv. Det kan irritera lite att man riskerar "tappa" den ena inställningen när man ändrar den andra.

Jula säljer bara en storlek kex. Jag har hittat andra storlekar på lokala bygghandeln.

Kort sagt har jag haft mycket kul med min fräs, den duger gott till mina konstiga mdf-byggen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.