P ParkaKungen #1 Medlem · 548 inlägg 1 feb 2005 10:40 ParkaKungen Medlem 548 inlägg 1 feb 2005 10:40 #1 Vilken är den lägsta takhöjden(invändigt) för att det skall räknas som boyta? Tänker på ovanvåningen i ett 1,5plans hus.
Vilken är den lägsta takhöjden(invändigt) för att det skall räknas som boyta? Tänker på ovanvåningen i ett 1,5plans hus.
Fasting65 #2 Medlem · Stockholm, Hägersten · 3 253 inlägg 1 feb 2005 10:52 Fasting65 Medlem Stockholm, Hägersten 3 253 inlägg 1 feb 2005 10:52 #2 Kan denna broschyr hjälpa?: http://www.rsv.se/broschyrer/389/38905_del4.pdf
P ParkaKungen #3 Medlem · 548 inlägg 1 feb 2005 10:56 ParkaKungen Medlem 548 inlägg 1 feb 2005 10:56 #3 Tackar.