664 läst ·
5 svar
664 läst
5 svar
Lägger trägolv.
Lägger trägolv och när jag nu på 3e raden l slår ihop början och när jag börjar närma mej slutet.Så öppnar sej början så det blir en glipa. Tänkte att brädan var sne, så jag kapade en till. Men samma resultat. Vad är felet?
Tack för svar
Klicka här för att svara