Ja då var alla stenar lagda, hoppas på bättre väder i veckan så jag kan foga.
@JOW, Sågen har funkat kanonbra. Sprutet på väggen! ja det undrar jag oxå

, Tänkte inte på det när jag började o sen tänkte jag att det är väl lika bra o samla allt på ett ställe, ganska lätt att spola av märkte jag.
Har lite kalkutfällningar som ska tvättas o fogning kvar så det ser lite ruffligt ut men bra blev det tycker iaf jag.
/xv1