B Berroni skrev:
Hej alla kunniga!

Jag ska lägga vinylklickgolv på en ca 95kvm stor yta. Enligt säljaren av golvet måste man ha skarvlister mellan de olika ytorna för att golvet ska få plats att expandera. JAG vill däremot lägga flytande, utan skarvar. Vad säger ni som har erfarenhet av liknande projekt? Hur har/hade NI gjort i detta fallet? Bifogar planlösning på ytan som jag vill ha golvet på, innanför de röda linjerna.

Tacksam för alla svar!
Hej,
Jag undrar om ni lagd samma golv som på bilden. Jag letar efter några lådor, 2-3 eller flera.

• Förpackning med golv från "LUMIHIUTALE Pure White Oak" med texten "NORDIC FLOORS - SILENTTECH" och ett glasföremål bredvid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
M Michele skrev:
Hej,
Jag undrar om ni lagd samma golv som på bilden. Jag letar efter några lådor, 2-3 eller flera.
Tyvärr inte.

M Michele skrev:
Hej,
Hej!

Nej, vårt hette något annat. Hoppas du hittar 🙏

B Berroni skrev:
Alltid kul att kunna bidra med lite hjälp 🙂🙏

Tack, och lycka till du med 💪

Glömde nämna för dig att man kan pruta hos dem, men nu köpte du redan realiserad så det hade kanske varit tufft att pruta ännu mer 😉
Hej,

Hur är det med golvet nu efter en tid? Är allt som det bör vara? Sett blandade omdömen på nätet

• Gilla
Berroni
  • Laddar…
N NovAdrian skrev:
Hej,

Hur är det med golvet nu efter en tid? Är allt som det bör vara? Sett blandade omdömen på nätet
Hej!

Ännu inga problem alls! Ligger som det ska. ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.