Min köksö är ful och blåsig" (bubblig) på ytan .
Verkar va masonit med plastfilm i ek på ytan .
Har några laminatplank över från golvet och tänkte lägga dom på köksön
Är det vettigt eller helt dumt?
Har pergo över också om det ev kunde passa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder