Min köksö är ful och blåsig" (bubblig) på ytan .
Verkar va masonit med plastfilm i ek på ytan .

Har några laminatplank över från golvet och tänkte lägga dom på köksön
Är det vettigt eller helt dumt?

Har pergo över också om det ev kunde passa. Sliten köksö med skadad, bubblig och nött yta föreställande ekimitation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Kanske inte blir sämre än idag men en solid ekskiva kostar ju inte mycket heller.
 
Lägg några kronor på en ny skiva.
Eller på blocket.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.