Hej.
Håller på att bygga om köket och har rivit ut det gamla. Det nya köket ska vara på annan plats. Där tidigare kök har stått ska jag lägga gipsvägg. Men vad gör man med hålet in till skorstenen? Tidigare var köksfläkten dragen där. Kollar man in i hålet så går det i egen kanal och rätt ut upp genom skorstenen.
Kan man bara lägga gips skiva över eller måste man göra något med hålet?