Hej! Vi ska göra en snabb renovering i ett mindre badrum som vi om nått år gör om mer ordentligt. Vi ska måla på våtrumstapeten och sätta in lite ny inredning mm, då vi ska renovera större badrum k källaren.. Men det är några hål i själva duschutrymmen från en duschhylla, hur lagar vi det på bästa sätt? Silikon, latex eller annat? Och vi ska måla över det.
Med vänlig hälsning, Monica
Med vänlig hälsning, Monica
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Ändrar mig svar såg att det va väv på väggen då säger jag latex och mer färg
Då ni ändå ska måla över hålen så fungerar färgen som tätskikt. Så lite filler typ Husfix eller liknande i hålen och sen några drag med sandpapper och våtrumsspackel för målningen. Latexfog torkar långsamt i hål och sjunker.
Monkut skrev:
Claes Sörmland skrev:
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Klicka här för att svara
