Jag ahr en Flex polermaskin som spökar lite, ibland så skenar den så det måste vara nåt knas med hastighetsjusteringsknappen. Låter som ett enkelt fel som inte borde vara altför svårt eller dyrt o laga men var kan man lämna in den för o fixa det, alternativt var kan man hitta delar o laga den själv, gärna i närheten av Falun så man inte behöver åka så långt eller skicka iväg maskinen...