Har ett gammalt badrum med en FM Matsson blandare. Det sprutar från både duschen och kranen. Vredet gör lite skillnad när man vrider på det. Hur fixar man detta? Har ett litet badkar i badkaret till ungen, så känns onödigt att hälften spola utanför varje gång.
Är det själva omkastaren som spökar? Hittade samma fråga om samma blandare på fmm kundforum.
https://kundforum.fmmattsson.se/org/fmmattsson/d/omkastare-till-duschblandaren/
https://kundforum.fmmattsson.se/org/fmmattsson/d/omkastare-till-duschblandaren/
Klicka här för att svara
