10 125 läst ·
19 svar
10k läst
19 svar
Lady färg... hur få den slät
Köpte idag en en sorts platt pensel . Man stryker på lagret man ska ha med pensel. Å sen drar man denna platta men jätte fint hår på vågrätt och lodrätt över ytan. Blev klart väldigt slätare. Mindre ränder. Får se tills imorgon när det torkat. Hur d blev.. lägger ut en bild då.
Gav upp denna classic färg.
Målade en mängd luckor till köket. Blev väl sådär reseultatet. Lite randigt å så. Å sedan när det var dags att montera dom 6 v senare så hade färrgen inte genomhärdat!!!!! #^$^%&^=^$ vad ärd för skit.
Bytte till en ny model.Lady Supream finisch. Tror jag den hette. Å blev bra resultat direkt och även härdat å bra efter något dygn.
Målade en mängd luckor till köket. Blev väl sådär reseultatet. Lite randigt å så. Å sedan när det var dags att montera dom 6 v senare så hade färrgen inte genomhärdat!!!!! #^$^%&^=^$ vad ärd för skit.
Bytte till en ny model.Lady Supream finisch. Tror jag den hette. Å blev bra resultat direkt och även härdat å bra efter något dygn.
Klicka här för att svara