1 293 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
laddstation 330/430
Hej ,har fått problem med laddstationen till min AM 330 som är uppgraderad till 430 .
Då Ingen lampa lyser i ladd stationen misstänkte jag transformatorn ,drog isär div. kontakter ,satte i dom utan resultat . Provade sen med transformatorn direkt i laddstation utan lågspänningskabel emellan , Då blev det grönt ljus . Kunde inte se några defekter på lågspänningskabeln så jag satte tillbaks den , funkade . Startar klippning ,den går ca 4 timmar går hem för laddning . Frid å fröjd , trodde jag .
Kollar när den stått i laddaren ett par timmar , inget lyser ,inget fungerar .
Provar samma åtgjärder som i morse , men inget fungerar .
Någon som har erfarenhet av liknande ?
Erik
Då Ingen lampa lyser i ladd stationen misstänkte jag transformatorn ,drog isär div. kontakter ,satte i dom utan resultat . Provade sen med transformatorn direkt i laddstation utan lågspänningskabel emellan , Då blev det grönt ljus . Kunde inte se några defekter på lågspänningskabeln så jag satte tillbaks den , funkade . Startar klippning ,den går ca 4 timmar går hem för laddning . Frid å fröjd , trodde jag .
Kollar när den stått i laddaren ett par timmar , inget lyser ,inget fungerar .
Provar samma åtgjärder som i morse , men inget fungerar .
Någon som har erfarenhet av liknande ?
Erik
Hej
Ser att tråden är gammal men hoppas att du kan svara om vad som var fel då vi har exakt samma
Ser att tråden är gammal men hoppas att du kan svara om vad som var fel då vi har exakt samma
Klicka här för att svara