Jag lämnar min platta ute under vintern med el på. Sen lägger jag en stor plastlåda över, sån genomskinlig som finns på biltema etc. för att kunna se så inget djur får för sig att bygga nått bo där när det blir kallt ute.
Elen lämnar jag på för jag tänker att det kanske skapar iaf lite värme som håller elektroniken lite varm/torr.