Hej.
Efter att ha läst en del trådar om laddboxar och även deltagit i några så har jag en idé.
Det blir ungefär samma typ av frågor, mycket om varför det är dyrt, om det behövs etc.
Det vore roligt om vi som faktiskt har som jobb att förse andra med ett system för hemmaladdning skulle kunna bilda någon sorts laddgrupp med tekniska frågor som huvudvinkel.
Alltså olika personer som jobbar med olika fabrikat, eftersom ingen kan vara bra på alla fabrikat av dessa små "( plastlådor, även om nu några är i metall )"
Själv så har jag mest erfarenhet av GARO, jag har monterat ca 200 enkla GLB och ca 70 dubbla GTB.
Detta tillsammans med 21 års erfarenhet som serviceelektriker. Kör även själv elbil sedan 2015, nu inne på min andra elbil.
Aldrig ägt någon laddhybrid.
Vad säger ni andra ? Någon som vill dela med sig av sin professionella sida på ett professionellt sätt ?
Med vänlig hälsning
Håkan.