D
Tänkte nog efter en del övervägande bygga en baldakin/sarg/låda till min köksfläkt av mdf.

Måtten på lådan blir lika stor som fläkten, dvs 1000x500x145mm (LxBxH).

kan man, är det normalt att kexa 16mm mdf?

Vikten är viktig därför kör jag gärna på 16mm.

Hur förstärker jag hörnen så att lådan håller ihop i skarvarna?

Jag tänkte lämna in lådan för sprutlackering, går det att få skarvarna snygga och isf vilka tips finns det?

mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.