1 561 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Läckert badkar
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Något för exhibitionister? 8)

....mycket snyggt tycker jag annars.
www.aquanovitek.fi har massor med snygga badkar mm....have a look!

....mycket snyggt tycker jag annars.
www.aquanovitek.fi har massor med snygga badkar mm....have a look!
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Brand new....så man har nog inte hunnit räkna än....ser inte direkt vrålbillig ut...men verkligen James Bond liknande Octopussy akvarium!
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Du menar att de som köper inte bryr sig om vad det kostar nicht war? ???
Klicka här för att svara