Något för exhibitionister? 8)

egoiste_b.gif

....mycket snyggt tycker jag annars.

www.aquanovitek.fi har massor med snygga badkar mm....have a look!
 
Hemmakatten
Och inte fanns den med i prislistan, undrar varför? :)
Håller med om att de har snygga badkar!
 
Brand new....så man har nog inte hunnit räkna än....ser inte direkt vrålbillig ut...men verkligen James Bond liknande Octopussy akvarium!
 
Hemmakatten skrev:
Och inte fanns den med i prislistan, undrar varför? :)
Ja, det kan man undra. :D
 
Du menar att de som köper inte bryr sig om vad det kostar nicht war? ???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.